Burgund
1 min readAug 23, 2023

SIKINTILAR

*Kullandigim kelimeler Allah katinda yanlis olabilir fakat yazimin daha anlasilir olabilmesi icin kullanmak durumunda kaldim, bir terbiyesizligim oldu ise Allah aff ede.

Uzun zamandir dusundugum “Gavurlarin daha rahat yasamalari” konusu hakkinda biraz konusmak istiyorum. Soyle bir gercek var: muslumanlar gavurlardan cok daha fazla eziyet cekti, cekiyor. Filistinde mesela muslumanlar can korkusundan markete gidemiyor diger gavur filistinliler gul gibi yasayip gidiyor. Buyuk bir haksizlik gibi gorunuyor. Fakat oyle degil. Bizim sozlerimizden ornek vereyim: “Insan sevdigi ile ugrasir”. Allah da sevdigi ile ugrasiyor, babam sey demisti “ burada yanmak lazim ki orada yakmasin” yani cektiklerimiz kefaretimiz olacak insallah. Ashab efendilerimiz baslarina 40 gun bir sey gelmeyince oturup aglarlarmis Allah beni unuttu mu diye. Allah gavurlari unutmus demek ki. Bir derdiniz varsa yakinip durmayin, sabredin ve Allah’in ipine simsiki sarilin Allah, sabredenlerle beraberdir {Bakara Suresi, 153. ayet}. Bilin ki Allah sizinle beraber, sizi unutmamis cehenneme gitmenizi istemiyor ki kefaret cektiriyor, kimse benim bir gunahim yoktu ki niye kefaret cekiyorum diyemez hatasiz kul yoktur donup bir bakmak lazim nerede yanlis yaptim diye. Ortalama 80 yil yasayip gocup gidecegiz 80 yilin 80 yilida sikinti ceksek sonraki sonsuz yillarda huzur icinde olacagiz, tabii bu soylediklerimin hepsi muslumanlar icin gavur 80 yil sikinti cekse ne olur cehhennemde kac kati daha fazlasini cekecek Allah bilir. Bir de emin olun ki sadece sizin sikintiniz yok herkesin var yemin ederim herkesin bir sikintisi var muhim olan gecmesi icin gayret etmek ki sabirla Allah’in ipine sarilirsaniz gececek. Su ayetle bitirmek istiyorum: “Bilesiniz ki gönüller ancak Allah’ı zikrederek huzura kavuşur.” (Ra’ d suresi 28. ayet)

Bir yerde yanlislik yaptiysam dogrusunu ogrenmek isterim lutfen benimle iletisime gecin.

Burgund

Ben Meryem 14 yaşımdayım ve kafama göre bir şeyler yazıyorum.