AH’INI ARAMAK

Burgund
2 min readMay 13, 2023

--

  • AH: Akıl Hocası
  • Yaklaşık iki yıldır ahımı arıyorum. Aslında birinin beni yönetmesini istiyorum. Kafamda karşıma biri çıkacak ve beni bir disipline sokacak ben de kendi potansiyelimi zirveye çıkaracağım gibi bir düşünce var. Kendim yapamıyorum. Çünkü kendimi zora sokamıyorum ama kafama yatan biri beni zora sokabilir. Ha işte aradığım kişi bu, bana yol gösterecek dediğim kişiler oldu, hepsi beni yüz üstü bırakıp gittiler. Bence her insanın ahı olmalı veya kendi kendinin ahı olmalı. Bazıları da benim gibiler için ah olmalı. Eğer adam akıllı bir yetişkin olabilirsem kesinlikle bir çocuğun ahı olmak istiyorum. Aslında sadece çocukların değil hala yetişememiş yetişkinlerin de ahı olabilirsiniz ben damdan düşeni damdan düşen anlar a dayanarak bir çocuk yetiştirmek istiyorum. Ayrıca sizden olgun ve düşünebilen bir çocuk da sizin ahınız olabilir sakın çocuktan akıl mı alacağım diye düşünmeyin şahsen ben çocuk grubuna giriyorum bence makul fikirlerim var.Bu arada siz isteyince değil karşı taraf isteyince bir ahınız oluyor. Kimseye gidip de ahım ol demeyin bu işler tevafuk. Baktınız kocaman insan oldunuz ve hala bir ahınız yok ah olun o zaman. Ben eskiden çok farklı düşünen ve çok farklı bir insan olduğumu bu yüzden herkesin ahım olmayı isteyeceğini düşünüyordum. Hiç teklif almadım:) Eğer bir ahınız yoksa ve iyi yerlere ulaşabildiyseniz kendinizin ahı olmuşsunuzdur zaten, ki bence bu en iyisi. Ahınız olmasını istediğiniz kişiye karşı korkak olmayın yol göster bana deyiverin gösterirse zaten sizin nasibinizdir göstermezse hiç sizin olmamıştır:) Son olarak şunu unutmayın: ASLA ahınızla manevi ilişki kurmayın her insan yarı yolda bırakabilir eğer manevi bir ilişki kurduysanız alt üs olursunuz toparlanabilmek için de ah olursunuz yıkık bir ah. Yine de kendinizin ahı olmayı deneyin çevrenizde ne kadar az insan varsa o kadar iyi.

--

--

Burgund

Ben Meryem 14 yaşımdayım ve kafama göre bir şeyler yazıyorum.